idabromanullman

When I want to think I go to my paradise or go out and run. This time it was the paradise.

Kategori: Ida Broman Ullman'

Rosa himmel och stilla vatten, PARADISE. Jag gillar inte att åka hit, men när jag väl är här gillar jag det. Lite tråkigt att man inte har alla kompisar här dock. Skulle inte banga på att Loo och nåra till var här, fan vad kul vi skulle ha! 
 
Idag har det iallafall varit riktigt kul, om det ändå var så... Nej men helt ok, fick skjuts av mamma imorse. Sen hade jag Syv, vilket typ är att man snackar om gymnasie val, sen hade jag engelska och tyska. Tråk. Sedan så har jag haft prov, gick jättebra! Tror jag. Okej jag ska inte överdriva, men det gick okej tror jag. Sen åkte vi ner hit och nu sitter jag här som en data nörd. Har faktiskt fixat lite tidsinställda. Så high five på det! Ska fixa mer då jag åker till Falun i veckan och inte kommer orka blogga då...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: