idabromanullman

Lite mer fakta

Kategori: Ida Broman Ullman'

SENASTE
Smset: "Vad har hänt <33"
Mobilsamtalet: Mamma
Dryck: Cola, typ...
Gången du grät: Typ... Någon timme sen. LOL.
Sång du lyssnade på: Love Song - Sara Bareilled
 
DINA TRE..
Favoritfärger: TURKOS
Favoritplagg: Jeans och någon stor tröja
Favoritämnen: Engelska
 
HAR DU NÅGONSIN
Brutit av en penna: Aa, fett badass
Rökt: Absolut INTE.
Förlorat någon som betytt mycket: Dessvärre
Haft ett seriöst förhållande: Japp 
 
I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: Japp
Skrattat så du börjar gråta: HAHA ja
Fått reda på att någon snackat skit om dig: Ja, synd
Pussat en kompis: Ja...
Fått ditt hjärta krossat: I think so.
 
OM DIG
Ögonfärg: Gröna
Singel/Upptagen: Upptagen ♥
Stjärntecken: Stenbock
Kille eller tjej: Tjej
Favoritmat: Tacooos
Hårfärg: Typ brunt...
Lång eller kort: Lång
Mellannamn: Madeleine
Peircings: Öronen typ. Hardcore.
Tatueringar: Nej...
Höger eller vänsterhänt: Höger
 
DINA FÖRSTA
Bästavän: Hur ska jag veta det... Måste vara Olivia eller Erik...
Sport: <Lol
Husdjur: Eddie (hund), Skorpan (katt), Blyerts (katt), och två akvarium
Konsert: Ingen aning
Förälskelse: Alex....
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Svar: Visst :) Min länk kommer upp imorgon klockan 12.00... Om inte din länk kommer försen imorgon klockan 20.00 tar jag bort min länk.

    2012-11-04 | 16:30:19
  • Jennifer säger:

    Såg att jag var anonym på min förra kommentar :s

    Svar: Vad menar du med text? Du kan ta headern om du vill :)

    2012-11-04 | 18:00:27
    Bloggadress: http://ourfanblog.blogg.se

Kommentera inlägget här: