idabromanullman

Y O S O och MAT

Kategori: Ida Broman Ullman'

 
Här får ni se en fantastisk Y O S O bild på mig, iallafall, avsnittet av Portkod 1321 var awsome. Fast jag satt väl typ halvt panik slagen hela tiden. Standart jag under film. Sedan kollade jag på ett till avsnitt av en annan serie jag håller på att kolla på. Det var också awsome, dock är den en barnfilm... Men jag förstår inte ett skit. Haha lol.
 
Iallafall så sitter jag fortfarande i sängen. Jag tänker på mat. Asså wtf. Nej men seriöst. Nej. Inte okej. Jag har inte varit på gymmet på bajs länge. Ska dit i helgen om jag är grym. Åh... En av de bästa grejerna som finns ju. Fast ändå så går jag och tänker på skräp mat när jag är där. Kan någon förklara det? Aja. Nu ska jag hopp in i duschen. Vi höres senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: