idabromanullman

What the hell we doing in Falun? omg...

Kategori: Ida Broman Ullman'

Okejokej. Det här är tidsinställt för alla fina människor där ute som inte förstod det... Iallafall nu sitter jag förmodligen på en buss, I hope. Haha. Jag tänkte att jag skulle berätta lite om vem jag åker till Falun med och vad vi gör där...
 
Okej, jag ska försöka vara så tydlig som möjligt... Om det är så att jag inte är det eller om ni vill veta mer så skriv det bara!
 
Såhär är det, jag går i kunskapsskolan och som säkert flera av er har hört så har vi inte lektioner och sånt. Vi har heller inte slöjd i våran skola. Utan vi åker upp till Falun en gång per läsår och är där i fem dagar. Riktigt kul faktiskt. Dock är det lite ledsamt då det är sista året... Men när vi är där bor vi i två stora hus som sitter ihop. Haha bra förklaring där. Vi har slöjd där, jag ska ha trä slöjd och då kommer jag få jobba med silver det här året. Spännande. Jag har bestämmt mig att göra ett armband med läder och lite silver eller vad man ska säga. Dock tänke jag inte berätta mer p.g.a att jag hellre vissar bild på det sen. LOL. Sen så har vi hemkunskap och i år ska vi få göra två rätters lunch... Eller vad man nu säger. Jag och min kompis Karro har bestämt att vi ska göra en varmrätt och en efterätt det kommer också bild på. I guess. Vi kommer också ha hjärt och lungnräddning, kommer förmodligen gå... Dåligt... Haha. Sen  har vi Kemi... Och... Bild... Sen har jag blivit glömsk... Men jag typ sånt.
 
Sen bor vi perfekt då vi får göra lite valfritt på vår fritid. Jag ska dela rum med Sandra, Tyra och Emelie... Det blir nog bra! Happyface. Men man är knapp i rummet så ja.
 
Jag vet att jag suger på att förklara men det är många som frågar mig och jag pallar inte förklara så nu skrev jag detta.
Förlåt om jag har stav fel.
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: