idabromanullman

Oh yeah.

Kategori: Ida Broman Ullman'

 
Jag ska egentligen plugga just nu men det går åt helvete.
Så ni vet. Ni som bryr er typ.
Lol.
Iallafall så har dagen varit riktigt nice... Typ. Började med att jag vakna runt halv nio. Såg en bild på pannkakor på instagram blev sugen på pannkakor. Gick upp och försökte göra pannkakor men det gick åt helvete det med. Så jag åt de som blev ok. Hoppade i min one piece pluggade i typ en kvart. Hoppade in i duschen, kläde på mig. Åkte till ett kalas. Hade jättekul och trevligt där. Åkte med bästa brorn till hans flickväns jobb och sprang runt i paradiset av gym prylar. Åh himmelriket. Fick skjuts av Johan hem åt och nu sitter jag här. Ska snart kolla på Williams lista. På svt I think. Lol. Hoppas den är bra. Sen pluggar jag och har en dejt med kudden tror jag. Allafall så får ni fina bilder från idag av mig kyssssssar.
 
 
 

Kommentarer

  • Tipsaren säger:

    Krävs talang! Nejdå, inte alls, bara lite träning. Testa ha i ett extra ägg så håller pannkakan ihop bättre! :)

    2012-09-26 | 00:32:27
    Bloggadress: http://www.sparkdrakt.se/barn

Kommentera inlägget här: