idabromanullman

I have sort of miss to bloging...

Kategori: Ida Broman Ullman'

Jag känner för att börja blogga igen då... Inte för att jag kan lova att det kommer vara bästa uppdateringen men iallafall. Jaja... Men jag ska absolut försöka. Har lite skojsiga planer framför mig så är inte helt säkert att bloggar super mycket då men jag ska somsagt försöka. Och de där skojsiga planerna får ni reda på då. Hehe. Hemsk.
 
Vad har jag gjort för yolo idag då? Jo jag har ätit pizza. Okej nej det har jag inte. Åh fyfan vad sugen jag blev nu. Inte ok. Nej men jag hade en riktigt intressant idrotts lektion imorse på ip. Haha nej. Men man ska väl ändå vara posetiv? Efter det åkte jag och Julia med mitt rosa rymdskepp hem till Tyra. Som egentligen är en moppe. Men det går typ lika fort så man kan säga att det är ett rymdskepp... Hemma hos Tyra duscha vi och hade allmänt trevlig sen åkte vi till skolan och plugga som idioter. Vilket gick bra. Sedan hem. Och sen hem till mitt andra hem. Och ja nu sitter jag här. Kom just på att det skulle vara bra om jag plugga. Farväl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: