idabromanullman

Nya rummet?

Kategori: Ida Broman Ullman'

 
Jag ska ju flytta om ungefär 16 dagar förmodligen. Egentligen tycker jag inte man kan kalla det flytta. Jag kommer att "flytta" hem till min styvmor. Med min far. Inte så jätte taggad egentligen. Har inga kompisar där. Det är en liten lägenhet. Litet rum o.s.v. Det ligger på söder. Så det är väl inte så jättekul. Usch.
 
Men jag gör det... Vi kommer inte på där hela tiden. Enligt min far... Vi ska bo hemma där vi bor nu också. Han har iallafall lovat mig det. Jag trivs inte där. Och bara tanken gör mig ledsen, på riktigt. Men jag tänker ge det en liten chans. Och om jag nu ska flytta så vill jag trivas? Så de här sakerna är jag lite sugen på...
 
• Byrå - Ikea • Ljus - H&M • Lampa - Ikea • Drömfångare - ? •

Kommentarer


Kommentera inlägget här: