idabromanullman

LOL

Kategori: Ida Broman Ullman'

 
LOLLOLOLOLOLOLOLOL, typ så känner jag just nu. Ärligt talat snurrar allt. Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Dock så ska jag gå vidare. Och NEJ det har inte hänt något. Men jag reagerar typ inte på något just nu. Allt är ok, så länge jag inte blir sjuk för då blir jag riktigt ledsen.
 
Annars då? Kom hem till pappa idag. Så skönt! Thea är här också så plus poäng till det. Ska hjälpa henne med matten som hon ska göra medan jag själv ska fixa och trixa med lite bilder.
Dagen var också chill. Var dock väldigt okoncentrarad på morgonen men sen så löste det sig. Kompisarna fixar allt. Kärlek. Dock var Alex sjuk igen. Men han MÅSTE komma till skolan imorgon. Haha.
 
Imorgon då? Skolan sen så ska Alex hem till mig eller så kommer jag våldgästa honom. Onskefull flickvän. Lol.
 
BTW. Jag har städat och möblerat om mitt rum. Stolt.
Rörigt inlägg. Kysssar

Kommentarer

  • Tuuli säger:

    Svar: ha,ha tack jag och en kompis skulle göra nya headers och då fota hennes syster oss :D

    2012-10-08 | 20:39:28
    Bloggadress: http://tuuliz.blogg.se
  • Sophie' ♥ säger:

    - Förstår det! :)

    2012-10-08 | 22:38:57
    Bloggadress: http://sssophiies.blogg.se

Kommentera inlägget här: