idabromanullman

Forever alone men jag har Tom

Kategori: Ida Broman Ullman'

- Bilden tagen av TB (Felix Tiderman)
 
Sitter i skolan och pluggar som en nörd för jag är så grym. Iallafall tänkte jag bara lägga in ett snabbt inlägg för att jag är så snäll. LOL. Iallafall så är pojkvännen sjuk idag igen. Inte okej. Men ändå har pluggat lite tyska på morgonen och haft Engelska... Ska väl fortsätta på engelskan eller nått. Haha. Efter skolan vet jag tyvärr inte vad som händer... Hoppas att nått händer iallafall. Annars sitter jag väl hemma med min andra älskling tv. Haha som sagt forever alone. Men jag ska försöka plugga vidare nu. Lägger förmodligen upp ett inlägg till lite senare. Bloggar btw från TB (felix´s) dator. Medan har har Engelska "lektion". Adjööööö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: