idabromanullman

För att jag är biff

Kategori: Ida Broman Ullman'

På väg till gymmet nu. Sitter på bussen och är redan slut... Haha. Lat. Iallafall så har allt varit helt ok idag...

Vaknade upp bredvid bästis, eller rättare sagt hon väckte mig... Sen somna hon och jag typ kunde inte somna om så jag bestämde mig för att titta på lite serier. As tråkigt. Väckte iallafall Tyra tillslut. Vi gick upp fixade frukost. Åt samtidigt vi kollade på en film, fixade oss sen åkte hon vidare och jag gick till bussen och nu sitter jag här. Gårdagen och morgon var alltså bra, dock hade det varit bättre om jag var med min prins. Men skönt att jag får gymma nu. Nya tag till drömkroppen. Skönt, imorgon ska jag faktiskt få jobba taggad assssss hellll!!
Men det tar vi då, låt bilderna få tala för sig själva

Kommentarer

  • Jessie säger:

    SV: Mitt photoshop är ett photoshop elements som jag fick gratis med min kamera ;) Men jag har ett gammalt (9:an) som kostade ca 1000 kr

    2012-10-06 | 13:39:43
    Bloggadress: http://jessie.webblogg.se

Kommentera inlägget här: