idabromanullman

Beacuse someone will allways make you happy.

Kategori: Ida Broman Ullman'

 
Då var man hemma från en underbar helg med min älskade pojkvän. På mitt landställe. Helgen har varit jättebra och mysigt. Vi har för det mesta legat och mysigt dock men ändå. Lördagen var vi och hjälpte min mor med lite grejer. Sen åkte vi in till "staden" där vi tog en 9km promenad... Usch. Sen hem igen och typ sova... Iallafall jag som dog ungefär. Idag så har vi bokstavligt talat inte gjort ett skit. Vi kollade på en film, as bra. Sen åkte vi hem. Jag vet skit tråkig text men jag är på dåligt humör.
 
Iallafall så sitter jag nu hemma i mitt rum, har jobbat lite. Men jag är så sur, förbannad och ledsen att jag inte orkar mer. Så då kan man ju blogga. Ska ladda över bilderna från kameran till datorn också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: